loading...
اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1197 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91

اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91,SMS دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91,اس ام اس جديد دلتنگي و دوري زمستان 91,تازه ترين اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91,اس ام اس مناسبت دلتنگي و دوري زمستان 91,اس ام اس جديد دلتنگي و دوري زمستان 91,سئس دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود  دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود کتاب  دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود کتاب موبايل دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود کتاب هاي  دلتنگي و دوري زمستان 91,دانلود برنامه اس ام اس دلتنگي و دوري زمستان 91,

سادهء ساده ازدست مى روند همه ى آن چیزها که
سخت سخت به دست آمدند..
!!!
!!!
تنهایی یعنی: ذهنم پراز تووخالی از دیگران است، اما کنارم خالی از تو وپر از دیگران است.
!!!
!!!
پرسیدنددوستش داری گفتم دنیای من است گفتند دوستت دارد گفتم این تنها سوال من است ؟؟ ؟؟
بهونه
دلم رابطه ای میخواهد که اگه ? دقیقه زنگ نزدم اس ام اس ندادم اس ام اس بده بگه سرت کجا گرمه…
بهونه
مشــروب؟؟ نه ممنــونم…سیگار؟؟ نه ممنونـم…ماری جو آنا؟؟ نه ممنونـم…مسافــرت؟؟ نه ممنونـم…دیازپام؟؟ نه ممنونـم …مــن فقط به
آغــوشی برایآرامش نیــاز دارم!
هونه
تعلق که نداشته باشى؛
به جایى…
به کسى…
یا به چیزى…
تمام شدنت راحت تر از آنى میشود،
که گمان مى بردى….
!!!
!!!
شال وکلاه مى بافم باخیالت تادرسرماى نبودنت یخ نزنم…
!!!
!!!
تواین برف وسرمامیتونم خودموگرم کنم…
اما…
جواب دلموچى بدم؟؟؟
!!!
!!!
آدم برفى نبودم که به پای تو یک شبه آب شوم…
من؛ مو ب مو سفید شدم
!!!
!!!
وای از اون روزی که از دل نرود هر آنکه از دیده برفت..
!!!
!!!
چـــــرا روشــــن نمیشه؟
نه شبـــــم…
نه تکلیفـــم..
نه سیـــــگارم!
!!!
!!!
تــــو با “اون” بخــــواب،
مــــن با دیــــازپــــام….
!!!
!!!
چند وقتیست که به جاى یک جرعه آب خوش؛
بغض از گلویم پایین مى رود..
!!!
!!!
آخر بازى است..
پیدایت کردم..
آنجا..
در آغوش او..
!!!
!!!
اگر با من راه مى آمدى..
تمام شهر را جاده مى کردم..
!!!
!!!
باران یادوش آب؟
چه فرقی میکند وقتی عاشقی زیرهیچ کدام آوازنخواند
!!!
!!!
دلم میخوادبرگردم اون دوران که بابام بیدارمیکردومیگفت پاشوببین چ برفى اومده…
“دلم خعلى براش تنگیده”
!!!
!!!
پشت هرکوه بلندسبزه زاریست پرازیاد”خدا”
و درآن باغ کسى میخواند:که خداهس دگرغصه چرا؟
!!!
!!!
بعضى وقتاآدماالماسى تودست دارن…بعدچشمشون به گردومیفته دولامیشن تاگردو روبردارن الماس میفته توشیب زمین قل میخوره
وتوعمق چاهى فرومیره…
میدونى چى میمونه؟آدم…دهن باز…گردوى پوک…دنیاحسرت..
!!!
!!!
هرکس زخمهای دستم را دید پرسید چرا با خود چنین کردی؟ اما هیچکس زخمهای بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند…
!!!
!!!
۱ وقتایی حس آخرین بیسکوئیت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم! شکسته و تنها!!!
!!!
!!!
خدایا…ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن؛ خیری ندیدیم از این اختیارها.
!!!
!!!
از عشق های این روزها… داستانی به بلندای شنگول و منگول هم نمیتوان نوشت چه برسد به شیرین و فرهاد!!!
!!!
!!!
خدایا ممنونم که مرا در حد ایوب میبینی اما تمامش کن دیگر بریده ام…
!!!
!!!
خدایا در انجماد نگاه های سرد این مردم دلم برای جهنمت تنگ شده است
!!!
!!!
مترسک گفت:ای گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند. اما من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد!!!
!!!
!!!
آراس ازمریوان:مامان وبابا،ستاخواهرگلم خیلی دوستون دارم..
!!!
!!!
عشق بسته بندی خوشکل وطلاییه که توش پراز خالیه!
!!!
!!!
من ، تو ; ما
?ادت هست ؟
تمام شد …
حا?‌ : تو ، او ; شما
من هم به س?‌مت . . .
!!!
!!!
چقدر خوبه بعضیا بدونن اگه چیزیو دیگه ب روشون نمیاری”از سادگی نیس”شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن ک روشون حساس
باشی!
!!!
!!!
دلتو ب هرکسی نسپار.این روزا بعضی از سپردتم بهره میخوان!
!!!
!!!
تقصیر خودمونه…بعضیا عددی نبودنو ما ب توان رسوندیمشون!
!!!
!!!
زلالی قلبت ارزانی دیگران,من این احساس آبکی را نمیخواهم!
!!!
!!!
ای خداوند، آسمانت متری چند؟ دیگرزمینت بوی زندگی نمیدهد.
!!!
!!!
سالهاست عبور کرده ام از خویش…. یادم بخیر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2721
  • کل نظرات : 473
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2762
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 717
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,308
  • بازدید ماه : 3,308
  • بازدید سال : 241,793
  • بازدید کلی : 11,953,688
  • test